Hallo Dames, Ik ben nieuw hier maar ik lees regelmatig de forums. Vandaag heb ik de stap genomen om zelf ook registreren.. Ik hoop dat ik vrouwen ontmoet die in de zelfde problemen zitten. dus wie weet tot mails!
[Hoi hoi, Ik ben 11 aug. 2008 gestopt met de pil, daarna was ik normaal ongesteld tussen 4 sept en 8 sept. Dan weer op 14 sept- 20 sept. Dan kwan een paar week met niets, hier was mijn tempeatuur tussen 36,1 en 36,3 elke dag anders.!36,1, 36,3, 36,2..enzo.. zucht.. 5 okt. begon mijn teperatuur REGEMATIG klimmen, wel erg langzaam... 11 okt was het de hoogste 36,4! ha ha, en blijft sinds dan 36,3. ik heb zeer klein beetje bruin verlies en ik meet temperatuur in mijn mond. Vandaag was de test negativ. Kunt ja aub je mening geven/ wanneer heb ik eisprong/ of kan ik al zwanger zijn? groetjes Ps wij klussen bijna elke dag!
Hoi, Welkom op de site. Als ik andere hoor over hun cyclus na de pil, zou je best nog aan het ontpillen kunnen zijn. Ik hoop in ieder geval dat je snel zwanger raakt en hier kunt mee praten met vrouwen met dezelfde 'problemen'. Grtjs Fem
Ik ben sedert juni gestopt met de pil en mijn cyclus was ook wat langer geworden. Heb 2 maal ene gehad van 33 dagen met 5 dagen ongesteld en nu laatst 1 van 46 dagen met ondertussen al 7 dagen ongesteld. Het kan idd zijn van het ontpillen, heb het ook een beetje meegemaakt.
Hoi, Welkom! Ik ben ook nieuw en lees ook veel verhalen van dames. Leer je toch stiekum veel van. Wat heeft iedereen van die blitse banners... Ik moet eerst kijken hoe mijn cyslus verloopt hahah maar dan heb ik er ook een. Veel succes. Groetjs Karoliene