Hallo allemaal, lees al een paar dagen stiekem met jullie mee. Heb me zelfs al aangemeld maar heb me zelf gewoon nog niet voorgesteld. Doe onjehoebelde zouden ze in Limburg zeggen ( oftewel... ongemanierde). Ik ben Bieltjuh, ben 26 jaar en ik ben sinds april gestopt met de pil. Natuurlijk iedere maand gekke kwaaltjes enzo.. maar iedere keer vals alarm. ( en natuurlijk keihard roepen dat ik er helemaal NIET mee bezig ben) Anyway... vandaag moet ik ongi worden, maar nog steeds nieks aan de hand... spannend natuurlijk... maar even afwachten... of course!!! Hope for the best!! Liefs Bieltjuh
Nuuuu.... heb me suf gekocht aan de testjes... ga es proberen om af te wachten.... gek woord he... afwachten!!!
tja... beetje bang voor de teleurstelling ook!!! had gisteren nogal last van de standaard kwaaltjes ( pijn in de onderbuik, pijn aan de borsten)... ga er maar van uit dat ik gewoon ongi moet worden... Bieltjuh..
Hallo Bieltjuh, Ik neem aan dat je dan ook van Limburg bent (Heerlen/Kerkrade)? Ben zelluf ook van Limbabwe. Welkom trouwens!! Groet Maedje