hoikes daarnet met naar het toilet te gaan had ik precies dikke witte creme achtige (sorry voor mijn taal ) weten jullie wat da juist is! ben echter onregelmatig dus weet niet precies hoever in mijn cyclus dat ik ben! de banner loopt mee met mn cyclus van vorig maand groetjes
De yoghurt-achtige afscheiding geeft aan dat je je ovulatie hebt / krijgt. Je bent nu vruchtbaar (incl de afgelopen paar dagen en wellicht nog de komende paar uur). Dat klopt ook wel redelijk met je cyclus van vorige maand aangezien je meestal zo'n 14 dagen voor je volgende periode je ovulatie hebt.
Hey Normaal is je vruchtbaar slijm, helder, rekbaar, doorschijnend eigenlijk. heb je dat al gehad een paar dagen geleden? Na je eisprong wordt je slijm terug wit/geel iets dikker. Groetjes
ik heb mij ei al gehad en dat voel ik en heb toen die dag een ovu test gedaan ik heb 2 feb mijn nod en heb nu ook veel last van witte dikke smurrie . zou raar zij als ik nu ook weer vruchtbaar ben ! sorry dus kan je verder ook niet helpen weet wel dat t bij mij geen vruchtbare periode is . ik heb dan altijd doorzichtig slijm