Hoi meiden! Ik zit al vanaf zaterdag mee te lezen op het forum... dus ik dacht ik zal me maar eens even voorstellen. Ik ben in september gestopt met de pil en had vrijdag ongesteld moeten worden. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen, maar ik word nu niet ongesteld. Vorige week dinsdag had ik wel opeens krampen in mn buik, wat ik nu nog steeds af en toe heb. Ik dacht toen ongesteld te worden... maar niks hoor. Ik heb al 3 testen gedaan, maar deze zijn negatief. Ik word er erg nerveus van oh. Verder heb ik ontzettend last van veel zweten en afscheiding... Ik heb geen idee of ik nou zwanger ben of niet... Hopelijk kan ik gezellig met jullie meekletsen op het forum.
Welkom hier! Tsja lastig, die symptomen. Het KAN natuurlijk zijn dat je zwanger bent, sommige vrouwen testen pas later positief. Maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt. Ook dat hoor je wel vaker, zeker bij vrouwen die graag zwanger willen worden. Er zit helaas dus niets anders op dan afwachten...
Welkom, en hopenlijk zit je niet lang meer in deze onzekerheid. Ik kan er over meepraten, Heb al 3 keer nega getest deze ronde. Morgenvroeg laatste poging.
Ik ben van plan om nu pas zaterdagochtend of zondagochtend te gaan testen... Ik hoop dat hij dan positief is, want de zenuwen gieren door mn lijf. Gelukkig dat er hier meer zijn die weten wat het is om maar negatief te testen en toch niet ongesteld te worden.
Duim dinsdag rond kwart voor 10 dan maar heel hard. Heb om 9.40 afspraak bij de HA, zal waarschijnlijk wel wat later aan de beurt zijn.