Hallo, Ik ben 24 jaar en ik ben 3 jaar getrouwd, ik heb de pil microgynon30 5 jaar gebruikt en ik ben pas 1 januari 2009 gestopt met de pil. Ik en mijn man hebben ervoor gekozen om eerst een eigen woning te hebben, goed inkomen, geen schulden, beter elkaar leren kennen en dan pas kinderen. Wij hebben 3 jaar gewacht en wilde geen kinderen omdat wij eerst 1 jaar bij mijn ouders hebben gewoond, en we hebben pas na 2 jaar een woning gekregen van de woningbouw, en de huis ingericht hard gewerkt de woning is bijna klaar alleen nog mooi gordijnen dan is het compleet. Nu wonen wij in een mooi klein flatje alleen vind ik het zo stilletjes in huis en daarom willen wij ook graag kinderen, wij hebben een parkietje maar als er ook nog een baby bij komt dan word het veel gezelliger Ik wil heel graag moeder worden want ik hou van kinderen, nou hopen dat ik zo snel mogelijk zwanger raak. Graag wil ik van iedereen info over de zwangerschap want dit word voor mij eerste keer ervaring. Ik wens voor iedereen sterkte en hoop dat iedere vrouw die graag kinderen wilt zo snel mogelijk zwanger word Groetjes, ANGEL24