Hoi meiden! Ik ben Sara en ik lees al een tijdje met jullie mee. Ik ben 26 jaar en werk 32 uur in de week. Daarnaast volg ik nog een opleiding voor mijn werk. Ik ben alweer ruim 5 jaar samen met mijn vriend en van de zomer hebben wij samen besloten om te gaan voor een kindje. Afgelopen maand heb ik een MK gehad bij 5 weken en 5 dagen... ik was hier erg van onderste boven, maar we hebben er samen voor besloten om wel gewoon door te gaan. Ik heb een lange cyclus van 35 dagen .... dus het is iedere maand weer erg lang wachten! Ik zit nu op dag 26 en ik wacht wederom vol spanning. Ik heb een hoop symptomen, maar net als alle andere maanden weet ik niet of ik het me inbeeld of dat het echt zo is.... Dit was het wel zo'n beetje!
Hallo Welkom, Wat naar zeg dat je een MK gehad hebt. En dat je dan ook nog een lange cyclus hebt dan word je geduld helemaal op de proef gesteld. Nou meid ik hoop dat het snel raak is voor jullie.Je weet nu iniedergeval wel dat je zwanger kan worden. Veel succes Groetjes Esmeralda
Welkom... wat vervelend dat je een miskraam gehad hebt! Hopelijk ben je nu weer snel zwanger en gaat alles goed! Veel succes, liefs Joan