Ik ben afgelopen maand met de pil gestopt heb nu dus mijn laatste pil-menstruatie. Nu lees ik al een tijdje mee op t`forum maar begrijp nog niet de term NOD helemaal... Als ik uitga van een cycles van 28 dagen (zoals ik mn banner heb ingesteld) moet ik 12 september dan toch weer ongesteld worden (hoop het niet natuurlijk ) Die dag bedoelt "men"toch met je NOD dag... of begrijp ik het verkeerd....?
ja als je die dag niet ongesteld wordt dan is dat je NOD. volgens mij kunnen ze hem beter WOD noemen als je nog niet zwanger bent, en als je zwanger bent dan was dat je NOD dag haha ik moest ook eerst ff goed lezen wat iedereen nou bedoelde hoor. succes met klussen
Ja inderdaad Candijtje; 12 september is dan je NOD. Maar hou er in je achterhoofd rekening mee dat het in het begin wat langer kan duren voordat je ongie wordt, omdat je misschien nog moet ontpillen. Bij mij duurde het de 1e keer 40 dgn daarna 33 dgn en de laatste keer 29 dgn. Volgens mij wordt het nu een beetje stabiel. Bij andere meiden hier op het forum duurde het zelfs nog langer. Maar je zou ook niet de 1e zijn die gelijk in de 1e ronde zwanger raakt. Veel succes meid, ik zal voor je duimen. Liefs Neia
Voor dat ik aan de pil begon had ik een erg regelmatige menstruatie waar je de klok bijna op gelijk kon zetten... Hopelijk komt ie ook zo terug ja... Weet dat het ook langer kan duren hoor, ach we zien wel. Spannend vind ik het zo ie zo