Ik wil mij even voorstellen, ik ben Sandra, 35 jaar en wij zitten in de MMM! We hebben 1 IUI gehad, die afgebroken is, omdat er 4 follikels waren, die allemaal boven de 12mm zaten. Nu zijn we aan het wachten tot ik weer ongi word (31mrt) en dan met de 2e ronde beginnen, mogen zelfs de helft van de dosis gaan spuiten! 8) Bovendien ben ik werkeloos en op zoek naar een baan, desnoods tijdelijk, ben er druk mee bezig, want wil toch wel voordat ik echt zwanger ben aan de slag, aan de andere kant zit ik dan weer met al die ziekenhuisbezoeken die ik straks weer moet afleggen! Lastige situatie, maar ik ga stug door en hoop op een goeie afloop. Het liefts wil ik de opleiding SPW3 gaan doen, maar ik ben bang dat ik dat ff moet uitstellen! Ik vind het allemaal erg spannend, dit is iets wat ik al heel lang wil en mijn vriend is gelukkig helemaal om en helpt mij door deze onrustige tijd heen! Hij is bij ons ook degene die mij "graag" elke dag mijn prikken toedient, aangezien, naalden niet mijn ding zijn! Ik hoop hier nog veel te vertoeven. Groetjes van mij
Hoi Hoi, welkom hier! en veel kletsplezier! en hopelijk ben je snel zwanger dan. ik zal voor je duimen! kus wendy