Ja ik heb ervaring, bleef bij mij rond de ovaltie dagen knalpositief, de lijnen zijn normaal roze-paars geloof ik nou bij mij was hij donkerpaars, nu is hij weer lichter, meer roze en niet zo duidelijk als de c-lijn. Suc6 met zwanger worden.
Op het forum lees ik helaas ook veel negatieve verhalen over de kruidvat ovu-testen. Misschien kun je andere topics op het forum bekijken? Er is al veel over geschreven, weet ik. Ik heb zelf geen ervaring met de Kruidvat ovu-testen. Ik gebruik altijd ovu-testen van Sensitest (bevallen erg goed) en wel de zwangerschapstesten van Kruidvat (2 voor 5 euro en erg goed!!!)
Bij mij blijven ze ook maar positief. Ga maar weer terug op Matcare. Bevallen idd beter. Dankjulliewel voor je lieve reacties Nathalie
Ik heb ze gebruikt, alleen in de 3e ronde (toen was het meteen raak). Ik had er geen problemen mee, maar vond het wel verwarrend dat ze zo lang posi bleven. Wel 3 dagen! Ik dacht eerst dat ik precies de kop en de staart van de LH piek te pakken had, maar bij de eerste echo was ik 2 dagen verder dan ik dacht op basis van die berekening. Ik weet niet of andere testen beter werken, deze waren gewoon makkelijk verkrijgbaar. Ik hoor betere verhalen over sensitest.
Open net een nieuw topic en zie deze voorbij komen. Ik ben verleden week ermee begonnen om een beetje duidelijkheid te krijgen in mijn ovulatie. Zie mijn reactie: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/155587-ovulatietest-testpoint-ene-dag-heel-anders-de-andere.html
ik heb alleen ervaring met mat care en toen was ik in de eerste ronde zwanger dus ik heb maar een maand ervaring met ovulatietesten