Ook nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sassie85, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Hoi Hoi... ja ook ik ben hier nieuw.... Saskia, uit Rotterdam 25 jaar jong.

Al meerder malen gestopt geweest met de pil ik dacht ergens in 2007 maanden maar had te veel last van het stoppen met de pil....

Nu weer gestopt begin december 2009...;)

eerst dag dat ik ongesteld ben geworden was 17e dec. na een kleine rekensom ben ik nu precies (mocht ik dus 28 dagen cyclus hebben) 5 dagen overtijd.... Testen durf ik nog niet omdat ik bang ben voor een teleurstelling :x

Al voel ik wel echt uber vrolijk en eet ik de meest gekke dingen... overgevoelig borsten... en zelfs mijn hond zit als plakband aan me vast terwijl hij normaal altijd op de achtergrond is... en me alleen begroep bij het thuiskomen .... wat te doen ?? vraagtekens boven me hoofd??? advies is welkom ;)

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi Sassie, welkom hier.

Tja advies ik zou zeggen haal gewoon bij de kruidvat een 2 voor 5 euro testje en doe er 1. Dan weet je iig waar je aan toe bent.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Welkom!

Waarschijnlijk moet je lichaam eraan wennen dat je gestopt bent met de pil en dat je daarom wat langer moet wachten tot je ongi word. Ik zou even afwachten, denk dat je ook niet veel meer kunt doen!

4. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam

Wat het gekke is, is dat de keren dat ik ben gestopt met me pil ik me verschrikkelijk rot voelde.... en meestal eerder dan later ongesteld werd... en nu ben ik echt al wel wat langer te laat met ongi worden... indd ik ga van de week ff testen halen en dan zatedag testen! in de ochtend is het beste toch???

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

6. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1