Hallo! Na het zoeken over een bepaalt omnderwerp kwam ik op deze site en heb mij gelijk maar geregistreerd. Ik ben mama van 3 kindjes waarvan de oudste zoon al weer bijna 12 word, dochter overleden bij 35 weken zwangerschap en zoon van bijna 9 Inmiddels al weer 23 weken zwanger en onder behandeling van gyna vanwege bovenstaande problemen. Helaas is de bleodtoevoer naar de placenta niet goed en dit zou bij de vorige zwangerschappen ook wel eens het probleem kunnen zijn geweest. Apsperine voorgeschreven gekregen en onder 2 wekelijkse controle hopen we dat we dit meisje zolang mogelijk kunnen laten zitten in mijn buik. Haar gewicht vandaag is 357 gram bij 23 (net eerste dag) weken zwangerschap. Vermoedelijk had mijn moeder ook dit probleem bij mij en mijn zusje, beide zijn we te vroeg gebroren met een geboorte gewicht van rond de 860 gram. (en beide hebben wij het goed overleeft) Maar het zet wel de nodige vraagtekens zowel op medisch als spiritueel gebied. Binnenkort ga ik samen met een coach kijken naar het ouder/kind stuk in mij. Word vervolgt..