Hallo allemaal! Ik ben 29 jaar en probeer sinds mei 2010 zwanger te worden (nog maar net dus). Mijn vriend en ik zijn er niet echt mee bezig, het is niet zo dat we alles om de eisprong heen plannen. Vanaf mijn 16e zat ik aan de pil en anderhalf jaar geleden was ik overgestapt op het mirena spiraaltje. Wegens omstandigheden (burn-out e.a.) besloot ik volledig hormoon vrij te gaan leven. Dus zonder anticonceptie middelen die je extra hormonen toedienen. Nadat twee vrienden van ons zwanger zijn geworden, begon het ook bij ons flink te kriebelen! De tweede maand was het raak en was ik twee weken overtijd! Helaas bleef het ook daarbij en werd ik alsnog ongesteld. Nu zou ik morgen mijn NOD moeten hebben en wacht het weer in spanning af. Ik heb deze maand niet mijn normale pms verschijnselen (het is allemaal net ietsje anders), maar durf ook niet te zeggen of het deze keer dan wel raak is. Ik moet zeggen dat ik probeer er niet aan te denken dat die NOD er weer aan komt, maar iedere keer word ik toch wat nerveuzer en let teveel op mijn lichaam. Maar net zoals zovelen hier wil ik het zo graag! Mijn vriend word lichtelijk zenuwachtig zodra ik met hem over mijn 'klachtjes' heb, dus besloot ik me maar hier aan te melden! Hier begrijpt iedereen het tenminste als ik weer eens klaag over die pijnlijke, gezwollen borsten! Groetjes, Henrieke
Bedankt allemaal! Ik ga me hier vast en zeker thuis voelen Voorlopig nog geen nieuws te melden. NOD is gisteren/vandaag (ik word het altijd midden in de nacht) en na twee dagen vage krampen verwacht ik eigenlijk dat ik niet zwanger ben. Aangezien ik normaal altijd precies weet wanneer ik ongesteld ben en dit ook altijd klopt, ga ik morgen maar testen als ik het dan nog niet ben. De test ligt iig al klaar En is het niet morgen, dan volgend maand hopelijk!
En nog steeds geen nieuws. Geen NOD, geen positieve test :S Maar wel gisteravond licht roze bloedverlies en wat lichte krampen (en tal van symptomen). Ik zal vandaag maar een andere test kopen en die morgenvroeg proberen. Of kan dat ook gedurende de dag? Ochtendurine was beter toch?
En toen zag ik na beter kijken en vijf minuten wachten toch heel licht een tweede streepje... (en werd gelijk misselijk ) dus een heel licht positieve test!