Hallo ik ben moonique , ik ben 32 jaar en moeder van een zoontje van 6 jaar. Ik heb onlangs een missed abortion gehad , een verlate miskraam. Ik was 14 weken en 5 dagen zwanger toen we er achter kwamen bij de gynaecoloog dat het kindje in de 12e week overleden was. Meer als 2 weken heb ik blij rond gelopen niet weten dat mijn kindje al dood was. Met een harde klap van mijn roze wolk gevallen kwam de dag na het slechte nieuws de miskraam. Door vervelende omstandigheden is het kindje dat al in staat van ontbinding was geboren op het toilet in de wachtkamer van het ziekenhuis. Daarna weer thuis gekomen ben ik na een hevige nabloeding flauwgevallen en liep een hoofdwond op en een hersenschudding. De hoofdwond is gehecht in het ziekenhuis en zit op mijn voorhoofd tussen mijn ogen. Een blijvende zichtbare herinnering midden in mijn gezicht aan het kindje dat ik nooit heb gekent en niet heb kunnen vasthouden en bekijken. Het verdriet zal ooit wel slijten maar vergeten zal ik het nooit. Monique
Hoi hoi, Dat is nog al wat in een hele korte tijd. Zeker terwijl het de mooiste tijd van je leven had moeten zijn. Heel veel sterkte met het verlies en natuurlijk welkom op het forum. Liefs, Bibu !