schijnzwanger of toch echt?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door eikie79, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    hallo allemaal

ruim 2 jaar geleden heb ik ook op dit forum gezeten, sindsdien bevallen van een gezonde zoon Mika.
    Besloten dat we graag voor een 2e gaan! dus: vorige week woensdag mijn spiraal er uit laten halen en als het goed is zat ik ook gelijk in mijn vruchtbare dagen. Daar natuurlijk even gebruik van gemaakt ;)

De grote vraag is nu...ben ik al zwanger?

Ik weet het niet precies... Ben nu namelijk strontverkouden en voel me niet echt lekker... maar voel me beetje zweverig en heb echt het idee dat mijn buik is opgeblazen voelt. Af en toe ook wat gevoeligheid in min liesstreek.
    Maar ja, heb net operatiegehad van liesbreuk en voel me niet al te best... dus wie zal het zeggen!

Ik wil het erg graag dus misschien praat ik mezelf wel zwanger aan zeg maar ! hahah

nog maar effe afwachten... 4 december zou ik weer ongesteld moeten worden.. als het een beetje regelmatig blijft.. denk dat een test moet uitwijzen of het raak is. Het voelt wel een beetje zo maar durf niet te veel te hopen.
    Heb ook wel last van obstipatie en winderigheid. Gisteren wel beetje misselijk. maar verders geen rare dingen. Nu weet ik dat ik dat de vorige keer ook nie had... hopelijk wordt het weer zo'n "makkelijke" zwangerschap

Dus duimen maar!!!!!!!

2. proudmommyof2

proudmommyof2 Actief lid

3 nov 2010
    192
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nederland
    Welkom!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    mmm... voel me nog steeds een beetje raar...ook nog wel erg verkouden.. maar heb "zwaar" gevoel in mijn buik. Ook af en toe beetje misselijk... en last van mijn heupgewrichten...steken in mijn lies gebied...

Zal het dan toch zijn? of wil ik het alleen maar zo zien ! spannend hoor...durf eigenlijk niet teveel te hopen...

Misschien is het wel de aanloop om ongesteld te worden (4-12) samen met verkoudheid)

DUIMEN!!!!!!!!

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Spannend! Hier een beetje in hetzelfde schuitje! 20-10 eerste dag laatste ongi, 5-11 spiraal eruit (en vruchtbare dagen) en zou dus al lang ongi moeten zijn... maar nog niks... test was vorige week nog negatief...
    Ik duim met je mee!!

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Schijnzwanger zal wel niet :)

Welkom in ieder geval!

7. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    ik ben bang dat ik het me een beetje in beeld.
    Al zit mijn buik me toch al een beetje in de weg (zal dat van het snoepen zijn...hahah) en aan de bovenkant voelt het wat harder... Kan dat al in 1 week tijd bij de 2e? lees wel veel dat bij de 2e het allemaal wat sneller gaat.

Het lijkt me zo onwerkelijk allemaal als het nu al raak is!

Nu nog effe afwachten..voor de rest geen klachten alleen flilnke verkoudheid deze week...

spannend!!!!!!

Deel Deze Pagina