Kinderwens

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Dushi2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Ik ben 24 jaar en wij zijn in Oktober gestopt met de pil. Mijn eisprong was op 15 december en nu 12 dagen later word ik toch wel weer zenuwachtig voor mijn NOD. Ik voel me anders dan de maanden ervoor en ben ook erg moe. Ook vind ik mezelf heel erg prikkelbaar (normaal gesproken ben ik nooit chaggie), mijn borsten kriebelen en voelen ook gespannen en iets pijnlijk aan! Gisteren avond had ik ontzettend veel krampen in mijn buik/baarmoeder en had ongesteldheids rugpijn. Dus ik dacht ik zal wel ongesteld worden. Maar nu dus nog steeds niets... Terwijl ik die rugpijn meestal pas krijg als ik al ongesteld ben en niet voor die tijd:(

Wel ongelooflijk spannend en wil het ook met iemand delen, daarom heb ik me ook aangemeld op deze site. Mijn vriend en ik hebben besloten het namelijk voor ons te houden tot dat het zover is en we de eerste echo hebben gehad.

2. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    hoihoi

spannent:p
    heb je al een test gedaan?

Heel veel succes en ik duim voor je.
    Ik had heel veel ontpil verschijnselen en had ook dezelfde klachten maat toch ongeteld geworden.

succes

x han

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoi, welkom hier!
    Spannend hoor...wanneer wil je gaan testen?;)

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Welkom! :)

Spannend meid, ben benieuwd!

5. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    We zijn van plan om zondag te testen! vind het wel heel spannend allemaal, maar wel heel erg leuk:) Kan eigenlijk niet wachten.
    De vorige maanden heb ik dit soort verschijnselen ook wel gehad, ws doordat ik gestopt ben met de pil, maar nog niet zo hevig als nu... Ik heb ook wel sterk het gevoel zwanger te zijn!! Maar misschien voel ik dit, omdat we het zo graag willen...

6. happy3

happy3 Niet meer actief

hopelijk heb je zondag een dikke vette streep, alvast veel succes

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    wat ontzettend spannend!
    Heel veel succes alvast!

8. Bendi

Bendi Lid

27 jan 2011
    21
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel spannend!! Ben zelf ook zo benieuwd hoe het gaat voelen als je dan met zo'n positieve test in je handen staat!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    bendi , dat voelt echt super! en zo onwerkelijk! ;)

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa dat onwerkelijke kan ik me indenken! Zie mezelf echt niet staan met een positieve test...lijkt me ZO raar aan een kant. Om je heen gebeurd het regelmatig en lijkt het zo normaal, maar als het om jezelf gaat is het opeens zoooo anders en veel groter :D

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Skaya , ja echt wel!
    om je heen gebeurt het best vaak.. en dan heb je eindelijk zelf een posi test! dat voelt echt super!!

12. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Ja wij zijn ook heel benieuwd hoe het zal voelen! In ieder geval kan ik helemaal niet wachten, en mijn vriend zei gisteren dat hij er ook aan moest denken tijdens het werken:)
    Nog 2 dagen wachten. Ik ben in ieder geval nog steeds niet ongesteld geworden!! Ik zit nu op dag 36, en mijn gemiddelde cyclus is 33 ongeveer. Gelukkig hebben we de clearblue digital al in huis... Ik hoop dat we het woord 'zwanger' straks zien staan...

13. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Vanmorgen getest!!!! En JAAAAAA....Het is Raak!!! We zijn echt super blij:):) Als ik het goed heb zitten we nu in week 4, dus super spannend!!!

14. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!
    Wij zijn zojuist begonnen aan ronde 1; hopelijk hoeven we ook niet lang te wachten!!!!

15. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Dankjewel ... Ik wens jullie ook heel veel succes!!!! Ik kan je niet omschrijven hoe fijn het voelt!! Het liefst zou ik het tegen iedereen willen zeggen, maar doen we nog maar even niet!!!
    SUCCES!!!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    He wat goed nieuws!
    Leuk hoor!
    van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    GEFELICITEEEERDD!!!! En geniet ervan!!

Deel Deze Pagina