Hallo, ik ben madeleine aka maddie, ik ben 21 jaar en mijn vriend 27. wij willen allebei graag een kleintje, we zijn er dan ook erg mee bezig. ik ben vorig jaar in maart gestopt met de pil. en al meerder zwangerschapstesten gedaan omdat ik iedere keer 2/3 maanden niet ongesteld werd. op dit moment is dat weer het geval! ik hoop dat ik snel zwanger raak. dan komt onse droom uit maar ook van mij moeder die 1 maand geleden is overleden.
Hey Maddie Jeetje wat heftig zeg dat je moeder net is overleden! Maar ik begrijp wat je bedoeld, wij zijn ook bezig met ons eerste kindje ben vorig jaar augustus gestopt met de pil. En mijn moeder wil ook heeeel graag oma worden, dat is haar grote wens (2jaar geleden onverwachts een hartstil stand gehad maar gelukkig is ze er nog). En haar moeder mijn oma dus die is op eens boos op haar en heeft een brief geschreven dat ze geen oma en moeder meer wil zijn. mijn moeder snapt dat niet? ze is super trots op mij en me zusje en is super blij dat ze toch moeder is kunnen worden. (ze heeft een hartafwijking en was een risico om kinderen te krijgen). En nu zijn wij zo ver om kindjes te krijgen en hoop ook dat dat snel gaat gebeuren. Zodat ook onze wens maar inderdaad ook die van me moeder uit gaat komen. Veel succes met alles! hoop dat het snel mag gaan gebeuren. Sterkte en Groetjes xxx