Hallooo meiden, Ik ben sinds vandaag nieuw op zwangerschapspagina.nl. Ik ben Barbera, 25 jaar en woon in Dordrecht. Sinds 17 juni 2011 getrouwd met Dennis. Zijn al zo een 6,5 jaar samen. Echte soulmates. Iemand heeft ooit gezegd zonder bar is er geen den en zonder den is er geen bar.. en dat klopt ook.. Nu eenmaal getrouwd hebben wij een kinderwens.. Heb ook echt af en toe van die klapperende eierstokken. Heel raar, maar mijn lichaam schreeuwd bijna om een kindje.. Ben ik toch niet de enige in he?? De wens hadden wij al een tijdje, maar we hadden de trouwplannen al in werking gezet, dus een kindje was even wachten. Nu zijn we eindelijk zo ver dat we er echt serieus over nadenken. Hebben al een hoop samen meegemaakt, zijn door zeer diepe dalen heen gegaan maar zijn er altijd bovenop gekomen. Aangezien ik net een nieuwe baan heb, doen we het rustig aan. Maar mocht ik ooit zwanger raken (wat hopelijk wel dit jaar gebeurt hihihi), dan zal dit puur uit liefde worden gecreeerd. Want wees eerlijk, iets mooiers maken wat je samen maakt is toch niet mooier? Liefs Barbera ps.: oh ja, mijn vriendin die net is bevallen had het er over dat dit een verslavende site is... nou.... ik denk dat ik ook verslaafd ga raken hihihi...
Welkom!! Gezellig dat je mee komt kletsen, ik hoop dat je snel zwanger bent en natuurlijk op de natuurlijke manier Liefs Pien