Hallo Allen, Ik heb geruime tijd een relatie gehad met iemand, we hebben dit geëindigd half november en sinds deze week weet ik dat ik zwanger ben. Na de eerste schok ben ik er zeker van dat ik sowieso dit kindje wil behouden. In mijn vriendenkring gaan er stemmen op om mijn ex in te lichten maar ben er geen voorstander van, ik zie niet in waarom hij wel nu moet deel uitmaken. Ik weet dat hij niet happy gaat zijn. Alhoewel het een ongeluk was en zeker niet gepland, maar in zijn geest gaat hij dit nooit zo zien. Mijn ideale situatie was ook niet alleen, maar ik ga hier 10000% voor... Groetjes
Hoi Veroke, Gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat je er blij mee bent! Alleen snap ik je verhaal niet. Jullie hebben het kind samen gemaakt (gepland of ongepland) en je gaat er nu al van uit dat hij het niet wil? Wat bedoel je met; waarom moet hij er nu wel deel vanuit maken? eerst wel/niet?? Hij weet het toch nog niet eens? Maar goed als hij het niet wil zoals jij zegt, moet hij het wel weten toch?! Sterkte met je zwangerschap, zo te lezen heb je gelukkig wel steun van vrienden enzo! Groetjes Pip
Welkom! Maar waarom zou de vader geen recht hebben te weten dat hij ook een kindje krijgt? Als hij geen deel van het leven uit wil maken hoort dat zijn eigen beslissing te zijn en niet dat jij die al voor hem maakt.
Welkom! Je zult je ervaringen hebben waardoor je voor jezelf duidelijk hebt waarom je het alleen wilt doen. Dat is je goed recht! Alleen vind ik dat je het niet kan maken om het te verzwijgen.. Dan weet straks iedereen hoe het zit behalve hij.. Sterkte meis.. het lijkt me pittig in je eentje
Hoi, het was niet gepland. We hebben geen contact meer sinds half november en zijn situatie nu is ook niet te zeggen ideaal voor dit nieuws te melden. Misschien gaat dit nog veranderen, maar eerst wil ik zelf alles op een rijtje hebben, en de eerste 3 maanden in "rust" doorbrengen zonder extra stress.Ik zal nooit liegen moest hij me er achter vragen, ik ben voorstander voor de waarheid, altijd, maar nu even niet. Ik wil eerst de tests ed afwachten en dan zie ik verder. Idd Leonieke, ik weet waarom ik dit nu nog niet vertel. Ik begrijp reacties en dat is het volste recht, maar op dit moment weet ik wel wat best is voor het wezentje in mijn buik, en dat is niet meer stress Het zal zeker niet makkelijk worden, maar heb wel een goed vangnet, dat helpt natuurlijk om dit in rust te beleven.