klein beetje bloed verlies ?

Discussion in 'Even voorstellen' started by Marcha93, Mar 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marcha93

Marcha93 Lid

Mar 3, 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik ben ongeveer nu 5 weken zwanger, en heb even een paar vraagjes.
    ik had zaterdag 18 februari een avond bloedverlies, en toen was het gestopt. toen dacht ik al dit is niet goed.
    toen heb ik zondag avond 26-2 een klein beetje bloedverlies gehad, ik dacht mijn menstruatie kwam door, maar dat was dus niet maandag ben ik na mijn moeder gegaan en heb ik gezegd dat ik telkens maar paar druppels bloed verlies had, mijn moeder dacht meteen dat ik zwanger was. en ja hoor ik was zwanger. wij hebben maandag 27-02 sávonds een test gedaan en ja POSITIEF. toen hebben wij dinsdag morgen nog en test gedaan en blijft positief. maar nu heb ik tot gisteren bloedverlies gehad, wel kleine beetjes en ook rozig/bruinig bloed. en ook alleen met afvegen.
    toen heb ik vandaag weer een test gedaan omdat ik vandaag geen bloedverlies had , en gaf gewoon kei dik POSITIEF.

maar ben ik dan wel gewoon zwanger, of zit die HCG nog in mijn lichaam waardoor de test nog positief is, ik hoorde van mensen dat bloedverlies gewoon kan , en zeker omdat het bij mij alleen met afvegen was. maar stiekem maak ik me zorgen terwijl ik echt moet genieten!
    kunnen jullie mij aub snel vertellen !

ik wacht graag op reacties

Share This Page