Haai Haai, Na een tijdje meegelezen te hebben met jullie, toch maar de stap gezet om me eigen aan te melden. Mijn vriend en ik heb besloten om binnenkort voor een 2e kindje te gaan. Helaas heeft dit wegens omstandigheden lang geduurd dat we deze stap durfde te zetten, ons 1e kindje wordt bijna 4!! Iedereen blijf maar aan ons vragen wanneer er een tweede komt, wordt er af en toe niet goed van. Op dit moment zie ik het zelf positief dat er nu pas een tweede komt (ook al had je het zelf allemaal anders gezien, zo zie je maar dat je niet alles zelf in de hand hebt) Aankomende zondag zou ik eigenlijk aan een nieuwe strip moeten beginnen, momenteel grote twijfels!! En verschrikkelijk veel last van klapperende eierstokken groetjes my86
Hahahahahaha dan zou ik zeggen als je eierstokken klaperen, weg met die strip! Als het kan, kan het! Welkom
Welkom! Tja klapperende eierstokken misschien ff in vergadering gooien met je partners zwemploeg??? Geniet iig van t "oefenen"... =D Oh van t forum hiero...
hihi ja misschien wel een ideetje :d. Moeten nog heel even 1 dingen deze week afwachten, als dat positief is dan........................................................................!! Kan nu echt niet meer wachten.