Hoi meiden! Ik ben 28 jaar oud en gister erachter gekomen dat ik in de 3e ronde zwanger ben geraakt. Twee dikke positieve testen verder geloof ik het dan ook echt. Ik voel me vreemd en mn tetten doen zeer. Ik heb al veel mee gelezen op fora en vind sommige mensen erg negatief. Dat mag, dat kan, dat is logisch als je bang bent, onzeker etc. Maar dat is niet goed voor mij. Ik ga me dan ook druk maken etc. en dat heeft totaal geen zin. Ik wil de natuur zn werk laten doen en verder positief kletsen (en af en toe heus wel zorgen uitspreken) met andere meiden. Iedereen een fijne dag gewenst! Liefs Baibey
hoi hoi gefeliciteerd!!, weet je onzeker is wel iedereen denk ik in het begin(en sommige hebben al veel meegemaakt), maar blij des te meer ik heb sinds gister een lach op mijn gezicht staan die er echt niet meer af komt ben nu pas 4 weken en ga er vol op van genieten en wacht wel af hoe het gaat lopen. groetties mj
Hoi Romy, jij ook gefeliciteerd! Superleuk he. Ik ging helemaal trillen toen het 2e streepje tevoorschijn kwam en ik begon lachend te huilen. Hoe heb jij het je vriend verteld? Ik heb hem naar huis gekregen onder het mom dat de badkamer kraan lekte. Ik vertelde het en hij was blij en voelde zich meteen 'tha men' omdat het zo snel raak is haha.
Heyhey! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik kan ook wel wat positieve insteek gebruiken O en ik waarschuw je alvast, als ik jou was zou ik in de lounge of bij het nieuws-topic maar nooit kijken... Pff wat kunnen sommige mensen gal spuwen zeg Voor ons is het ook de eerste keer zwanger. Over 2 weken hebben we de eerste echo, ben erg benieuwd. Heb jij je al opgegeven bij de verloskundige? En ga je meedoen met Mvm? Groetjes
Hoi zonzon! Gezellig dat je met me mee wilt kletsen! Ik denk dat ik ergens een positief topic ga openen ik moet alleen even kijken waar. Dankje voor de tips #lol. Wat spannend dat jullie over 2 weken al de eerste echo hebben! Ik heb nog geen idee wat ik moet doen haha. Ik denk dat ik maandag maar even naar de huisarts ga om advies te vragen. Ik moet nog een verloskundige kiezen. Mvm wil ik wel doen, moet ik ook maar even uitzoeken hoe of wat. Heb jij dat al gedaan?
Welkom Baibey! En gefeliciteerd! Helaas kan ik niet met jullie mee-zwangeren maar positief ben ik zeker wel! Soms irriteert het negatieve gedoe mij ook dus ik snap jullie helemaal! Allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst! Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten. Mocht het hier ooit toch raak zijn, weet ik in ieder geval bij welk groepje ik graag zou aansluiten Liefs
Hoi Eliz30, Dankjewel voor je gelukswensen! Hopelijk kun je je snel bij ons aansluiten, zou gezellig zijn. Je mag trouwensaltijd meekletsen hoor, lekker belangrijk trouwens of je zwanger bent of niet. Ik heb een club aangemaakt in het onderdeel zwangerschapsclubs. Het onderwerp heet positieve zwangeren club! Hopelijk tot daar. Liefs Baibey
Hoi Baibey, Erg lief van je! Maar zolang ik niet kan meepraten probeer ik dat onderdeel van het forum te mijden Mocht ik zwanger raken weet ik het topic te vinden. Liefs
ik heb de test gedaan en toen neer gelegt en ben naar mijn vriend gelopen. we zijn samen naar de uitslag gaan kijken (gister was onze laatste dag van de vakantie dus leuke afsluiter) groetties
Hoi, Gefeliciteerd met de zwangerschap! Moet inderdaad een hele fijne periode zijn en dan kun je al dat negatieve gedoe niet gebruiken.. Ik ben pas sinds vandaag op dit forum en ben gisteren gestopt met de pil en ga morgen beginnen met foliumzuur. Dus echt allemaal nog heel pril... Ik hoop dat ik binnenkort ook zo loop te stralen op dit forum!! Geniet ervan! Groetjes Lindsey