hallo ik ben ook nieuw hier !

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door daantje034, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje034

19 dec 2012
    55
    0
    0
    momenteel zo weinigmogelijk :)
    omgeving utrecht
    hallo

ik ben daantje en ben nu 35 wk zwanger van mijn 2de kindje !

ik heb al een zoon van bijna 16 jaar ( 23 jan ) en mijn 2de is uitgerekend op 25 jan ... erg toevallig :)

Ik ben hier erg veel aan het lezen , want de afgelopen 16 jaar is er veel verandert , en ben ook best wel angstig ..

Mijn eerste was in 3.5 uur tijd geboren , maar ja dat is al zo lang terug , gaat dat nu weer zo snel ???

ik vraag me ook veel af en lees jullie verhalen graag ..

groetjes daantje ;)

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en gefeliciteerd.
    Mijn zoontje is ook op 23/1 geboren, vorig jaar. Was toen 2/2 uitgerekend. En nu ben ik weer 2/2 uitgerekend. Dat is ook toevallig.
    Hoe vindt je zoon het, dat hij grote broer wordt?

3. daantje034

19 dec 2012
    55
    0
    0
    omgeving utrecht
    nou zeg dat is zeker toevallig :)

nou me zoon was even zeer geschrokken , wat natuurlijk logisch is , hij zei eerst jeetje mama , phoe this wel weer even een hele stap voor je zo een kleintje , maar ja , we kwamen er achter toen ik 23 wk was :) dus ik was zelf ook nog even verbaast :p
    En was voor hem ook even wenne omdat , ik een nieuwe relatie heb , en je weet hoe dat gaat ;) daar moete ze ook aan wennen ,
    Maar nu vind die het wel leuk allemaal en vraagt ook steeds hoe het was in het ziekenhuis , ect ect .. en ook spannend waneer ze kleine zusje geboren word ...
    maar ik weet zeker dat die er dalijk helemaaaaal dol op is :D

enne wie weet word je baby op 23-1 geboren weer , wij hebbe hier ook veel zitte lachen , stel je voor als die kleine op mijn zoon ze verjaardag geboren word , phoe word een drukke bedoeling maar ja wel lekker heb je maar 1 dag een troep in je huis met die verjaardagen ;)

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat scheelt inderdaad. Denk dat wij, zeker de eerste jaren, de verjaardagen van onze kinderen ook op dezelfde dag gaan vieren. Ze schelen een jaar, dus ze weten straks niet beter.

5. daantje034

19 dec 2012
    55
    0
    0
    omgeving utrecht
    ja we hebbe er dus weer voordeel van :D
    een groot feest

Deel Deze Pagina