Hallo allemaal, Al iets langer als een jaar lees ik mee op dit forum en heb besloten me nu eindelijk aan te melden. Mijn naam is Marjolein (25) en samen met mijn lieve vrouw (ook 25) wonen we in het mooie brabantse land. De kinderwens hadden we van vroeger uit al en nadat we in 2011 getrouwd zijn begon de kinderwens steeds groter te worden. Als lesbisch koppel is het veel uitzoeken want hoe wil je het voor je kind? anonieme of bekende donor, zelf doen of via een ziekenhuis. Hier zijn we in September van 2011 mee begonnen en daarop volgde vele IUI's die allemaal eindigde in een teleurstelling. "weer ongesteld, waarom is het ons niet gegunt etc." Afgelopen december hadden we onze 10de IUI. En EINDELIJK positief getest. Ook al is het nog heel pril (4 weken) Onze kleine uk komt eraan!! oh ja, niet ik maar mijn vrouw is zwanger. Kunnen het nog maar moeilijk geloven.
Dank u allen, als het goed is heb ik nu ook een banner. Het geloof begint nu langzaam binnen te dringen maar ga het denk pas echt geloven als ik de 28ste hoor dat alles goed is