Hallo Allemaal. Ik ben Corina,word in juli 25.Ben getrouwd met Roald (32jr) en samen hebben we een zoontje Tim die nu 2 jr en 8 mnd is. We zijn nu al een jaar bezig voor een tweede kindje,maar die wil maar niet komen.Dus ben ik nu onder behandeling bij de gynecoloog.Hormonen en sperma bleken in orde te zijn.Nu hebben ze al een paar keer een follikelecho gedaan.Zo volgen ze mijn cyclus(eisprong etc,)Maar vandaag moest ik weer komen.Geen echo gedaan,want mijn baarmoeder bleek gekanteld te zijn en de gyna heeft em weer terrug gekanteld.Mijn man en ik moesten gisteravond gemeenschap hebben,want dat kon de gyna vandaag kijken hoe de zaadjes hun weg volgde etc.Maar de gyna zag niks bewegen.Dus ja dat onderzoek wordt donderdag a.s nogmaals overgedaan. Pff heel verhaal,maargoed.. Ik kwam deze site tegen,toen ik info zocht over een gekantelde baarmoeder en het leek me wel wat.Dus vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Groetjes corina
Hoi van harte welkom hier. Nou dat is een heel gedoe voor jullie, jammer hoor dat het zo moet gaan, nu maar hopen dat het toch lukt om zwanger te raken van jullie tweede kindje. Veeeeel succes met alles.
hallo naamgenoot ik ben ook nieuw! mijn nichname is krientie maar mijn echte naam is corina en ik wordt 25 in mei nou ik zou zeggen veel succes