Hallo Allemaal, Vandaag 09-01-2013 ben ik 8 weken en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje. Begin Januari (03-01-2013) ben ik erachter gekomen na een hevige oud en nieuw. Dit was een totale verrassing voor mij en mijn vriend aangezien ik gewoon de pil slikte. Afgelopen week heb ik mijn eerste echo gehad waarbij alles er keurig uitzag en waar het hartje goed klopte. Op valentijnsdag krijg ik mijn 2de echo en de week daarna laten wij de nekplooimeting doen (ff controleren of alles toch goed gaat na alle omstandigheden). Afgelopen zondag hebben wij het aan mijn schoonouders verteld, waarbij de reactie best wel mild was :x. Vanavond zijn mijn ouders aan de beurt. Vind het nog steeds spannend om het te vertellen . Wou het een beetje kort houden maar toch niet gelukt . Groetjes Veerle
Hoi, Proficiat! Veel succes met het te vertellen aan je ouders. Trek de reactie van andere niet aan als je zelf er maar blij mee bent. Groetjes
Welkom veerle.. Gefeliciteerd met je zwangerschap.. Spannend allemaal die echos he! Succes met het vertelle aan je ouders hopelijk reageren ze iets enthousiaster..
Nou we hebben het gisteren aan mijn ouders verteld.. en die reageerden wel een stuk normaler hahaha. Mams stond met de tranen in haar ogen..maar het is ook hun eerste kleinkind. @ Miyamora: Jepz indd... vonden het wel al heel bijzonder dat wij een hartje zagen kloppen. Had even zoiets van huh.. en dit zit in mij... denk gewoon nog een kwestie van wennen
Fijn dat ze zo reageerde.. Het is ook mn ouders eerste kleinkind en je zag gwn de trots in hun ogen.. Jaaaa en t word nog veeeel spannender allemaal haha kvoel gwn met je mee als k denk aan al die echos
Van harte gefeliciteerd met dit geluk! Ik ben overigens net een kwartier lid van dit forum. Mijn naam is Elyn, ben 25 jaar, ben al 10 jaar met m'n vriend en we wonen samen. In september hebben we besloten om te stoppen met anti conceptie, we gaan ervoor!
@ Elyn: veel succes met het zwanger worden.. hoop dat het snel lukt. Voor de rest bedankt voor felicitaties en welkom berichtjes