hallo allemaal, ben hier voor het eerst. op dit moment ben ik zeven week en vier dagen zwanger en heb ik morgen mijn eerste echo waar ik erg zenuwachtig voor ben. het heeft lang geduurd voordat het eindelijk lukte na drie en half jaar en de derde iui poging is het eindelijk raak nog steeds kan ik het niet geloven. zie erg tegen morgen op ook omdat ik net goed ziek ben geweest twee dagen overgegeven kon niks binnen houden. ik werk in een verpleeghuis en daar heerst een virus die ik dus had op gelopen nooit ziek maar denk dat je nu vatbaarder bent ik hoop dat mijn kindje er ging last van heeft gehad maar goed dat zien we morgen. ben blij dat ik mijn verhaal even kwijt kan. zijn er meer die dit hebben gehad goed ik hoor het wel. liefs maris
Welkom op forum..veel plezier hier En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. veel plezier bij de eerste echo morgen..
heey voodooris leuk dat je je hebt aangemeld op het forum . veel plezier en succes morgen bij je eerste echo groetjes samantha
hallo allemaal, nou heb mijn eerste echo gehad, was heel spannend alles was goed, de grootste verassing was er zaten twee daar schrok ik eerst wel even van maar nou vind ik het geweldig. nou snap ik ook waarom ik al niet meer in drie broekn pas hahah. groetjes maris