Beste Mensen Ik ben nieuw op deze pagina. Ik ben een moeder van 2 kinderen een gezond meisje van 8 jaar en een jongen met ppd-nos en ADHD van 10 jaar uit een eerder huwelijk. Ik ben al even samen met mijn vriend.Vroeger waren we jeugdliefdes en we zij elkaar weer tegen het lijf gelopen er was meteen weer een klik. Nu hebben we beide nog een wens om een kindje van ons tweeën te mogen krijgen. Helaas zijn we al even bezig en hebben we al een miskraam achter de rug.( vorige maand) op de een of andere manier wil het niet aanslaan.nu zijn we door gestuurd naar de gynaecoloog in het Orbis ziekenhuis. 1 Juli moeten we terug komen en horen we meer. De rede waarom het snel is opgezet is omdat mijn virend bij zijn vorige relatie bezig was met een IVF behandeling omdat bij hem zijn sperma niet helemaal optimaal was en ik in mijn vorige relatie een miskraam heb gehad en zwanger ben geworden met hormonen. Nu we beide een risico hebben van belemmering zijn we bezig met een traject in het ziekenhuis of het nu Ki word of IVF daar over horen we dus 1 juli meer. Ik vind het erg spannend vooral omdat de kinderwens eens zo groot is geworden.
Welkom. Hier vind je zeker lotgenoten waar je lekker mee kan kletsen. Hopelijk is het snel raak voor jullie. Succes v0or 1-7!