Ik ga me ook eens voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Muisjex3, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Hallo,
    Ik ben Evelien, 24 jaar en is sinds 2 mei 2010 samen met mijn vriend Kevin (26 jaar) en wij wonen sinds 1 juni 2013 samen, dus nog niet zolang maar ik heb wel 3 jaar bij hem en zijn ouders gewoond. Dus ik ken hem wel door en door! We hebben al een grote stap genomen dit jaar en willen graag nog een grotere stap bij doen en dat is een kleintje!
    We zijn samen overeen gekomen om vanaf begin december te starten voor ons 1ste kleine wonder! Waarom wachten?... Omdat we nog eventjes van ons tweeën wil genieten en nog wat te sparen natuurlijk om alles te kunnen geven aan ons 1ste wondertje! :)
    Ik hoop hier nog veel wachtende meiden te vinden en leren kennen die samen kunnen aftellen naar een klein boeleke!
    En ik hoop ook om volgend jaar een positieve test te hebben zo dat ik me kan aansluiten aan de zwangerschapsforum!
    Veel liefs,
    Evelien

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Welkom :D

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom en veel plezier op het forum!

Ik vind het een verstandige beslissing om eerst te sparen en dan pas aan een kleintje te beginnen. En samen nog even genieten, is natuurlijk ook heel belangrijk!

Spannend zeg, aftellen tot december!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum.
    Idd verstandig eerst even samen jullie draai te vinden in jullie eigen huisje, en daarna hopelijk snel een kleintje erbij.

5. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Hoi dames,
    Bedankt voor jullie reacties! En we zullen zeker nog wat van ons tweeën genieten en sparen! ;)

Veel liefs! X

Deel Deze Pagina