Daar gaat ie dan...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Penny, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai allemaal,
    Mijn naam is Penny en ik ben 26 jaar.
    Ik woon alweer 6 jaar samen met mijn vriendje (30).
    Sinds mei 2006 ben ik (na 10 jaar slikken) gestopt met de pil, met het idee dat het nog wel even kan duren voor we zwanger zouden zijn. Maar stiekem, diep van binnen hoopte we dat het snel zou gebeuren. Elke keer is het weer een teleurstelling als ik ongi word. Wat nou ook nog niet bepaald regelmatig is, waardoor ik inmiddels al heel wat zwangerschapstestjes heb versleten.

Omdat we een zwangerschap echt als verassing willen houden kan ik er met niemand anders over praten. Dat valt me best zwaar, ik run samen met m'n ouders een familiebedrijf en we bespreken echt altijd alles.

Ik hoop via dit forum meer te weten te komen over zwanger worden, en hierover ook gezellig te kunnen kletsen wat ik helaas met vrienden en familie niet kan.

Groetjes,

Penny

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Welkom meid! Ik ken het gevoel van teleurstelling, wij zijn anderhalf jaar bezig, mochten nog 2x iui doen en gaan straks in september voor icsi. Je zou (maar dat is puur als tip) een zaadtest voor je mannetje kunnen doen, dan weet je alvast als dat gewoon in orde is, dat het daar niet aan ligt, ligt het daar wel aan, dan kun je stappen gaan ondernemen. Maar dit is natuurlijk helemaal aan jou, misschien wil je dit nog helemaal niet, maar ik hoop voor je dat je gewoon via de natuurlijke weg toch snel zwanger mag worden! Hef familiebedrijf is bij ons ook aan de orde, dat is lastig zwijgen inderdaad, maar kom gerust hier bij ons alles van je af praten wat je wilt! Liefs Ester.

3. Niet meer actief

welkom, veel succes met zwanger worden ;)

4. glory

glory Lid

18 jun 2007
    7
    0
    0
    hoi ook welkom.. Ik ken het probleem ;) dat je er niet over kunt praten

5. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hoi Penny,

Welkom op het forum, je kunt hier heerlijk met iedereen kletsen over van alles omtrent zwanger worden / zijn!
    Ik hoop dat je niet heel lang meer hoeft te wachten op je zwangerschap zodat je het goede nieuws snel kan delen met je familie :D

Groetjes Maudi

6. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Bedankt voor het warme onthaal!

Stieneke; mijn vriend heeft toen hij 17 was zijn jeugdliefde zwanger gemaakt, terwijl ze aan de pil was. Ik ben er dus steeds vanuit gegaan dat als er iets mis is, het aan mij zal liggen. Ook omdat ik 10 jaar de Diane 35 heb geslikt en mijn cyclus nog steeds niet altijd regelmatig is.
    We moeten maar eens een datum prikken, als het voor die tijd dan nog niet gelukt is gaan we naar de dokter om alles te laten controleren.

Jullie natuurlijk heel veel succes in september! :D

7. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    welkom op het forum !

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi welkom

jennefer

9. Niet meer actief

welkom even een vraagje heeft de diana 35 er dan invloed op dat het niet snel wil lukken? heb hem zelf ook 11 jaar geslikt en dat zou een hoop verklaren.
    xxx miss butterfly

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welkom en succes met zwanger worden :thumup: , hier kan je er lekker over praten !

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom en heel veel suc6!

12. Niet meer actief

Welkom en veel prikplezier!

13. Meliske

Meliske VIP lid