Ik stel me ook voor

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sharon en Ferry, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon en Ferry

20 jun 2007
    6
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben Sharon Schoenmaker, moeder van Ferry. Ik ben op dit forum terecht gekomen door PetraK naar aanleiding van een prematuur fake verhaal (bij vele van jullie nu wel bekend welk verhaal ik bedoel).

Ik heb mijn verhaal hier gedaan in dat bewuste topic omdat het mij hoog zit dat er met prematuurgeboorte word gespot, daar ik zelf moeder ben van een prematuur geborene.

Ferry is op 4 september 2004 geboren na 28 weken en 4 dagen zwangerschap. Hij was 490 gram bij zijn geboorte. Op dit moment gaat alles prima met Ferry. Hij is nog wat klein en heeft een spraak- / taal achterstand, maar hij mag na de zomervakantie naar de voorschool in de hoop dat hij die achterstand kan inhalen.

Verder ben ik 3 dagen per week werkzaam op een school als medewerkster klantenservice.

Ik hoop dat ik me zo genoeg heb voorgesteld en als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust!

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi Sharon, van harte welkom hier op het forum ! Ken je al van het andere forum, maar fijn dat je hier je verhaal ook hebt kunnen vertellen met betrekking tot de premature geboorte van Ferry.

Liefs,

mamavanamber (a.k.a. Mariette)

3. HeidiS

HeidiS Actief lid

20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Whaha, haai ook.

tis hier onwijs druk op het forum...moet ff kijken of ik het overzocht wel houdt.. ;) :)

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Sharon en Heidi, bereid jullie maar alvast voor, het gaat er hier af en toe echt hectisch aan toe, whahahahha!

5. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Sharon

Ook namens mij welkom meis.

6. Sharon en Ferry

20 jun 2007
    6
    0
    0
    Jah, ik zag het. 9000 leden :confused: . Dus dames, alvast mijn excuses als ik niet overal op kan reageren :oops:

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haai welkom :)

8. Niet meer actief

welkom welkom
    xxx miss butterfly

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hai Sharon, heel erg welkom op ons doorgaans zo gezellige forum, waarop de meeste mensen echt oprecht en betrokken zijn... Jammer dat een verhaal als dat van 'Benthe' je hierheen bracht, maar zeker gezellig DAT het je hier bracht! Veel plezier hier, als de rust wedergekeerd is zal het wel weer gezellig zijn :) !

10. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum!

11. Niet meer actief

Welkom en veel prikplezier!

12. Meliske

Meliske VIP lid