Hoi hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lizet, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizet

Lizet Lid

8 okt 2014
    32
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben Lizet en samen met mijn vriend probeer ik sinds augustus zwanger te worden.
    In augustus kwamen we terug van vakantie met een cadeautje (na 1 keer vergeten van de pil tijdens de vakantie). Ik werd steeds niet ongesteld maar had ook negatieve testen. Na een bezoek aan de huisarts bleek dat de innesteling nog gaande was en nog niet genoeg HCG hormoon. Helaas ging er iets in dit proces mis en werd ik ruim 1,5 week na mijn normale menstruatie alsnog ongesteld. :(
    We hoopten inmiddels toch wel héél erg op een zwangerschap, dus hebben we toen besloten om niet meer aan de pil te gaan.

Vorige week maandagochtend had ik een duidelijke eisprong en inmiddels wat lichte pijntjes in de onderbuik (noemen we dit al bandenpijn?)en zaterdagochtend zat er een beetje bloed in mijn inlegkruisje (innestelingsbloeding?).:)
    Zaterdag ga ik een vroege test doen in verband met een feestje 's avonds. Ik wil namelijk écht geen risico's lopen.

We vinden het zóóóó spannnend!!

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom, spannend! Ik hoop voor je dat het direct raak mag zijn!

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Welkom!

Dat is het vervelende aan het lichaam je weet maar nooit!
    Ik zou wel in je achterhoofd houden om niet te veel te drinken want soms kan je test negatief zijn maar een paar dagen later alsnog positief worden.. Succes!

Deel Deze Pagina