Hoi 17 oktober 2014 heb ik JA gekregen van mijn vriend om samen te proberen een kindje te maken En ik ben pas 20 nov '14 gestopt met de pil omdat ik anders in onze vakantie ongesteld zou zijn en dat wou ik echt niet hihihi dus ben erna maar gestopt. Ondertussen ben ik nu 8 dagen eerder ong geworden dus de pil is nog niet helemaal uit mijn lichaam dus nu afwachten wanneer ik een normale cyclus heb. In 2011 ben ik met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van 7 weken maar gelukkig is alles kunnen blijven zitten behalve mijn kindjes vermoedelijk was het een meerling want bloede aan beid eileiders. Ik vind het nog moeilijk op sommige momenten maar ik heb ook het positieve eruit gehaald en tegen mezelf gezegd van dat ik zwanger kan worden dus dat ga ik de komende tijd met mijn vriend proberen. Voor ons word dit ons eerste kindje Groetjes plankje
Welkom Plankje! Bah, wat naar, maar wel geluk gehad dat je eileider mocht blijven zitten! Hoe kort was nu je eerste 'cyclus'? Heel veel plezier op het forum, volgensmij zag ik je al in de zelfde NOD-clubje als ik. ^^
Welkom! Veel plezier op zwangerschapspagina. Hopelijk snel een gezonde voldragen zwangerschap, en sterkte nog.