Hoi!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Dingie, Dec 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dingie

Dingie Lid

Dec 19, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben Martje en ik ben 22 levensjaren (oud/jong?)
    ik bekijk deze pagina al een aantal weken , maar vond het toch nodig om me een keer aan te melden en mezelf voor te stellen.
    ik was de 17/18 december uitgerekend dat maakt mij vandaag 40 weken +3 dagen
    de zwangerschap was ongepland maar zeker niet onwelkom! ik weet wel nog dat ik het dit jaar erg zwaar ga krijgen aangezien ik nog op school zit en dit jaar ook afstudeer aan de opleiding dierenverzorging!.
    ik woon nog thuis en mijn vriend is ondertussen bij ons ingetrokken en we hebben 2 kamers op de zolder gekregen als een soort appartement van mijn ouders.

zijn er nog vragen ? voel je vrij om ze te vragen!

Groetjes Martje

ps. de 1e keer dat ik dit typte was het een beter verhaal maar dat vond mijn computer niet goed genoeg en besloot t afsluiten :(.

2. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hey, welkom! Spannend dat de kleine er zo snel aan komt. Alles een beetje voorspoedig verlopen?

3. Dingie

Dingie Lid

Dec 19, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, Dankjewel.

Jewel hoor, hij is alleen met 36 weken nog gedraaid, dat gelukkig is gelukt, een ervaring die ik nooit meer wil.(het draaien was niet zo erg maar dat spul dat je ingespoten kreeg bah bah) voor de rest blijft hij gewoon zitten heb binnekort een gesprek met de gyn over hoe we het dan aangaan pakken en of hij het nog wel leuk vind in mijn buik.
    ik vond het in het begin toch nog wel even spannend omdat ik er heel erg laat achter kwam heb ik namelijk in het begin nog met lammetjes gewerkt. maar dit heeft gelukkig geen effect gehad.

Share This Page