D'r is nog een nieuwe!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sugarcoated, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Hallo allemaal!
    Ik ben nieuw hier (joh). Heb na een tijdje meelezen hier en daar besloten me aan te melden. Helaas ben ik, na vier jaar geleden met de pil te zijn gestopt en twee jaar (waarvan anderhalf zeer eh, 'gericht') proberen, helaas nog niet zo ver dat ik een positieve zwangerschapstest in handen heb mogen houden. Lange zin :) Sinds kort bezig met een traject in het ziekenhuis. Enorm spannend allemaal. Maar ook heel fijn dat we nu verder kunnen kijken. Ik lees graag verder mee met jullie en hoop ervaringen (die van jullie, en de mijne) te kunnen en mogen delen!

2. Atiya

Atiya Actief lid

7 mrt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom! :)

Wat wachten jullie al lang op een positieve test.. :( Ik kan mij niet (echt) voorstellen (wel een beetje hoor) hoe zwaar dit moet zijn. Helaas ben je niet de enige en zul je op ZP genoeg meiden vinden die wel heel goed herkennen in welke situatie je je bevindt. Wel fijn dat er nu gekeken gaat worden naar jullie situatie en waar het aan kan liggen. Hoop dat jullie snel mogen staren naar de positieve test waar jullie zo lang al op wachten. ;)

Iig heel veel plezier op ZP! :D

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en veel succes de komende tijd. :)

4. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik weet precies wat je doorgaat ik heb 3 jaar moeten wachten op een positieve test. we wilden niet de medische molen in gaan, maar t allemaal maar op zn beloop laten. en uiteindelijk is t hier toch gelukt op de natuurlijke manier. maar ik snap best na 4 jaar dat je de stap hebt gezet een traject in te gaan, en ik hoop echt dat je gaat lukken, succes en sterkte! en oh ja, welkom hier ;)

5. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Thanks! Maar we zijn nog geen vier jaar bezig, hoor. Toen ben ik met de pil gestopt. Echt gericht, dus met cyclus bijhouden, nu anderhalf jaar.

6. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ohh sorry dan las ik t verkeerd haha :) hoe dan ook, heel veel succes ;)

Deel Deze Pagina