Nog een nieuw lid!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Amertje, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Hallo allemaal,
    De laatste dagen al vaak langs deze pagina gekomen en me nu ook maar eens aangemeld. Ik ben nu 3 week gestopt met de pil, omdat we kinderen willen. Ik merk dat ik enorme hoop heb, hoewel ik van m'n moeder en zus weet dat het moeilijk kan gaan (6jr proberen, 5 jr proberen, miskramen etc). Ik ben als student wel eens gestopt met de pil na 4 jaar ofzo, maar ik had in notime m'n cyclus van 23 dagen weeë (als tiener had ik t gevoel de helft van de tijd ongesteld te zijn, 8 van de 23 dagen...) dus dat heb ik niet lang laten duren. Stiekem hoop ik nu dus dat ik m'n cyclus weer snel heb en m'n vriend is er van overtuigd dat hij in een keer raak geschoten heeft, haha! En ik denk nu ook van alles te voelen wat vroege signalen zouden kunnen zijn, maar m'n ratio zegt dat het gewoon nog het ontpillen is: duizelingen, steken achter m'n schaambeen, minder krachtige urinestraal en gevoeliger tepels. Nog minstens wachten tot 8 april voor NOD, maar aangezien ik nog niets eens weet of ik al een cyclus heb wacht ik denk ik, als ik het volhoudt, nog wat langer met testen. Maar die hoop he... Herkenbaar voor velen denk ik??
    Ik hoop dat we elkaar kunnen bijstaan met raad en daad tijdens zwangerschappen en de weg er naar toe!!

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha, dat voelen van vanalles lees je heel vaak hier. Maar hopen is altijd goed zolang je er maar niet verdrietig van raakt. Veel succes maar ook plezier met dit avontuur en hopelijk heb je snel geluk.

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    welkom!

spannend is het allemaal he!
    ze zeggen wel dat als je er te veel mee bezig ben dat het ook niet goed is!
    snap de spanning maar al te goed maar probeer ook nog even te genieten van het samen zijn!

Deel Deze Pagina