Hallo iedereen ook wij willen ons even voorstellen!

Discussion in 'Even voorstellen' started by B en N, Sep 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wij willen ons graag voorstellen als B en N.

Wij zijn extreem gelukkig met elkaar en hebben vorig jaar samen besloten ons geluk te willen delen met een kleintje.
    Helaas mocht het steeds niet baten en was het maand op maand helaas telkens aan de begin van maand weer tranen als ik (N) op het toilet zat en de rode russen voorbij zag komen.

Maar deze maand is het anders het 13 september en dat betekend dat ik ongeveer 9 a 10 dagen overtijd ben (wordt normaal rond de 3de a 4de ongesteld).

En we durven het haast niet te denken, zal het deze keer raak zijn? Het liefste rennen we allebij naar de winkel en aan de andere kant hebben we iets van we wachten gewoon nog even een paar daagjes.

Eigenlijk pas sinds gisteren dat ik een beetje misselijk begon te worden. En vandaag op werk was het voor het eerst dat ik moest overgeven.

Mijn partner en ik hebben afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben we een test gaan halen!

Duim dus maar voor ons :-D

Wie weet hoe groot de kans (hoe moeilijk dat ook is om te zeggen) is dat je zwangerbent als je 10 dagen overtijd bent. Ik heb de afgelopen maanden helemaal geen stress gehad en ben ook niet ziek geweest....

Hopelijk worden wij een stuk wijzer van dit forum :)

2. Ntombi

Ntombi Actief lid

Jun 8, 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Welkom hier.
    Succes met wachten tot zaterdag. Hopen dat je niet
    ongi wordt.
    Ik zal zeker voor je duimen dat je straks een positieve test in je handen zal hebben.

3. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

Sep 12, 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi B en N,

Ik hoop idd dat je niet ongi wordt en dat je zaterdag een positieve test in je handen houdt.
    Heel veel succes zaterdag!

Liefs shirley

4. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtje Shirbeuk en Ntombi,

Dat zou echt geweldig zijn, net weer een broodje gegeten en ook die lag niet veel later in de toilet. 10 dagen overtijd en sinds twee dagen misselijk, ik zou echt niet weten wat het anders kan zijn.

Moet ook echt mijn best doen om niet te vroeg te juigen want dat zou een enorme teleurstelling veroorzaken.

Misschien vandaag of morgen al testen als we ons geduld niet kunnen bedwingen ;)

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Welkom hier, ik herken de tranen heb ik ook maandelijks gehad. Ik hoop echt voor jullie dat het deze keer raak is!

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Testen joh! Zit volgens mij nl een héle grote kans in hoor! Kan haast niet anders. Dik overtijd wat je nooit bent, én misselijk? en dit al 2 dagen? Ik zou eerlijk gezegd echt de gok wagen vandaag hoor! Heeeeeel veel succes en we horen t wel hè?!

7. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik wel het ook wel echt heel graag maar ben zo bang voor een negatiefe uitslag. Zodra we de knoop door hebben gehakt en de uitslag hebben plaatsen we hem zeker!

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    hoi welkom en duim voor je dat het positief is

jennefer

9. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst.

Spannend zeg ik duim voor je dat je zaterdag positief test, veel succes met wachten.

Liefs wolly :)

10. Niet meer actief

welkom :D
    spannend hoor
    grote kans dat je misschien wel zwanger bent
    succes met wachten
    en hopelijk is het raak ;)

11. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Bijna te spannend ik denk dat we morgen de test gaan halen, en zaterdag ochtend heeeel vroeg ;) testen.

Kan iemand mij vertellen welke test het beste is of maakt dat niet al te veel uit?

12. sjolie

sjolie Actief lid

Dec 11, 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi

welkom op dit forum,
    Ik duim voor je morgen

groetjes sjolie

13. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welkom op het forum, en heel veel succes met testen dit weekend. Ik duim voor je.

14. Antoinet

Antoinet Lid

Sep 4, 2007
    98
    0
    0
    Verzorgende
    Betuwe
    Welkom hier...
    Spannend voor jullie zeg!
    Succes met testen zaterdag..
    Laat je het wel weten???

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Welkom hier op het forum B en N. Zie dat er een spannende tijd voor jullie aanbreekt aanstaande zaterdag en hoop voor jullie dat het positief gaat zijn. Er zijn veel verschillende testen op de markt en ieder heeft zijn eigen voorkeur. Ikzelf heb met clearblue zowel de gewone als de digitale getest en ik vond dit een fijne test. Vooral de digitale, omdat die gewoon zegt zwanger of niet zwanger en je dus geen gedoe hebt met lijntjes die er eventueel wel of niet al voorgedrukt stonden of vage streepjes. Er zijn veel topics over testen hier op het forum. Als je de zoekfunctie links gebruikt kom je vast een heleboel tegen. Veel succes zaterdag!

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

Mar 2, 2007
    1,623
    0
    0
    meid wat spannend voor jullie!
    zal voor jullie duimen zaterdag dat ++ mag testen.

natuurlijk welkom ;)

17. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Bedankt iedereen voor nog meer liefe reacties!

Vanochtend was er gelukkig :-D :-D nog steeds geen bloed, dus mijn vriend gaat vanmiddag een clearblue test halen en morgen ochtend gaan we testen.....Spannend!

18. Samen eruit

Sep 14, 2007
    8
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Veel succes gewenst.
    Ik weet nog niet wat voor gevoel je kan hebben bij zoiets.

Succes.

19. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

Sep 12, 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop het voor jullie B en N laat je het ons wel weten!

Succes morgen!

20. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo

welkom hier en veel succes ik hoop voor jullie dat het positief is
    groeten