Nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Zeehond, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Hallo allemaal
    Ik ben 35 en heb drie kinderen
    Jongen van 10 meisje van 9 en meisje van 5
    Ik denk al 5 jaar het is goed zo ! Voor mij geen vierde
    Maar nu ! Door een bacterie opgelopen door me spiraal moest hij eruit en moest ik medicijnen en een maand later zou me spiraal een nieuwe er weer in gaan , we moeten dus twee maanden zei de dokter veilig vrijen
    Dit deed me vriend dus niet ik weet dat hij stiekum nog een kind wil de eerste twee komen uit een eerdere relatie ondanks dat hij ze al opvoed vanaf 2 en 3 jaar kan ik het snappen
    Na die maand onveilig gevreeën toch maar een test gedaan voordat ik met me mirena naar de dokter ging
    Niet zwanger ! Was ik blij neeee! Maar ik wil to h niet meer ??
    Ik naar de dokter met me mirena met een dubbel gevoel wil ik het er wel in ?? Na tien minuten vroeten hoor ik de dokter zeggen ik stop er mee het lukt niet ? Baarmoeder zit te dicht ... Oké ? Is dit een voorteken , ik merkte dat ik blij was
    Ik zou nieuwe afspraak maken als ik ongesteld werd weer wand door de spiraal werd ik dat niet en daarom moest ze hem er ook zonder ongesteldheid i zetten wn dat is lastig
    Nu ben ik dus voor de -1 ste x weer ongesteld geworden alleen stopt het alweer na twee dagen , ik heb de dokter nog niet gebeld wand twijfel dus wel of geen 4 de
    Pfffff sorry voor het lange verhaal moest het echt effe van me afschrijven
    Lijkt wel een obsessie aan het worden ,

2. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Twijfelen.. pff altijd fijn! Lastig zeg.. Ik ken het gevoel maar dan op een andere manier, nu al voor een 2e gaan of nog wachten. Blijf ik ook maar over twijfelen.

Ik kan helaas geen keuze voor je maken.. Bespreek met je vriend de voor en nadelen!

3. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Hoi
    Dankjewel voor het lezen en je reactie
    Vanbinnen heb ik het gevoel van zwanger willen zijn en nog een kind willen maar snap niet waar dat opeens vandaan komt ? Was er zo klaar mee HHHA
    En even over jou. Mijn 1 ste kind was zes maanden oud toen ik weer zwanger was van de tweede voor hun geweldig ! Ze zijn ook geel gek op elkaar en onafscheidelijk ik persoonlijk vind het leuk als er niet teveel leeftijd tussen zit
    Waarom twijfel je ??

4. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Ik twijfel omdat ik de 'vrijheid' wie ik nu even heb ook wel lekker vind. En de zomer komt eraan dus ik wil daar gewoon even zorgeloos van genieten. Maar aan de andere kant mijn cyclus is ongeveer 58 dagen dus ben ook weer bang dat een zwangerschap lang op zich laat wachten.

5. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Lastig he allemaal
    Maar al zou he nu zwanger rAken dan zit het de zomer nu in je buikje dus kan je alsnog met je jongetje genieten
    Zoo dat is wel lang zeg 58 duurde hw eerste kindje lang ??

6. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Ja dat is zo maar dan ben ik toch wat voorzichtiger met alles. De eerste keer ben ik gestopt in Januari met de pil en juni was ik zwanger, maar dat was 'spontaan'. Nergens op gelet oid. Als het kwam dan kwam het laat maar zeggen.

7. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Ja snap ik wel hoor
    Oké nou dat is wel snel hoor
    Ikzelf heb zelf ook nooit ergens opgelet en altijd binnen drie maanden zwanger
    In ieder geval succes met het naken van je keuze

8. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Dank je voor je reacties! Ja is inderdaad snel dus ik maak me ook niet te druk maar je weet het nooit he :)! Jij ook succes met je keuze! Ben benieuwd!

9. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Ben zelf ook benieuw hHahaha
    Ben er in me hoofd de hele dag mee bezig , word er gek van hahaha

Deel Deze Pagina