Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door speedy85, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speedy85

speedy85 Lid

13 feb 2016
    7
    0
    0
    #1 speedy85, 13 feb 2016
    Laatst bewerkt: 13 feb 2016
    Hallo allemaal,

Bij deze stel ik me even voor. Mijn naam zeg ik nog even niet omdat ik niet of er bekenden hier zijn en we het nog niet iedereen hebben verteld. Ik ben in ieder geval 30 jaar en zwanger van mijn eerste, 5 weken +2. We weten het vandaag een week en hebben het al wel aan mijn ouders en mijn man zijn moeder verteld. We hadden niet verwacht dat we zo snel zwanger zou zijn aangezien mijn man verminderd vruchtbaar is. Ik ben in Augustus gestopt met de pil en vanaf oktober zijn we het echt gaan proberen. De 4e maand was het dus raak :) We zijn er ontzettend blij mee maar waren er ook even helemaal door overdonderd. (al had ik al een vermoeden want voelde me anders, al op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik al een vermoeden).
    Weinig klachten tot nu toe. Wat pijnlijke borsten en soms emotioneel en iets sneller moe, maar zo teken ik ervoor!!

Liefs

2. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Welkom!! Wat fijn om te horen dat het zo snel gelukt is.
    Volgens mij lopen wij dan gelijk op 1 dagje na, ik ben vandaag 5 + 2 en weet het sinds afgelopen dinsdag. Ook wij hadden al een doorverwijzing naar Nijmegen ivm de zaadkwaliteit. Deze ronde spontaan gelukt dus ook enorm dankbaar!
    Geniet van je zwangerschap!

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Welkom!
    Geniet van je zwangerschap

4. speedy85

speedy85 Lid

13 feb 2016
    7
    0
    0
    @star87 wat super dat het bij jullie ook gelukt is! Voelt zo bijzonder he? Heb je al last van zwangerschapsklachten? Ik merk dat ik moe ben, last van mijn borsten, geen zin in eten en zeer emotioneel;)

Deel Deze Pagina