Opnieuw voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by T86, May 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. T86

T86 Actief lid

May 4, 2014
    157
    20
    18
    Hallo allemaal,

Ik zal me even opnieuw voorstellen.
    Voor 2 jaar terug ben ik al lid geworden van deze pagina.
    Ben in februari 2014 gestopt met de pil. Hebben het een paar maanden geprobeerd. Maar gestopt omdat ik een revalidatie traject ging volgen.
    Daarna eigenlijk niks meer van gekomen ivm mijn gezondheid en operatie voor neurostimulatie.

Ik heb CRPS (posttraumatische dystrofie) aan mijn linkerknie. Vorig jaar mei heb ik een zenuw wortel stimulatie gekregen (neurostimulatie) om de pijn te verlichten. Helaas naar plaatsing meer klachten gekregen. Heb nu zenuwpijn in mijn hele onderlichaam van billen tot aan mijn voeten. Er is helaas geen passende behandeling of medicatie.

Maar na overleg met mijn pijnarts hebben we goedkeuring gekregen voor zwangerschap. Afgelopen maand voor het eerst weer onveilige sex gehad. Ben al die tijd niet meer aan de pil geweest.

Nu heb ik na mijn vruchtbare periode elke dag last gehad van krampen en oprispingen.

Vandaag zou mijn Nod dag zijn bij een cyclus van 30. Heb hem erg onregelmatig mede door medicatie. Wat ik nu niet meer gebruik.

Maar blijf zwangerschaps klachten houden. Elke maand voor mijn Nod heb ik last van bruine afscheiding. Afgelopen dagen ook iets. Maar veel minder dan normaal. Mijn borsten zijn gevoeliger en groter, voel me met vlagen misselijk, koffie smaakt niet echt lekker meer, gevoel alsof ik ongesteld moet worden, oprispingen, heb meer honger en moet vaker kleine beetjes plassen.

Ik wil nog een aantal dagen wachten met testen. Mijn langste cyclus was 34.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

succes en welkom terug!

3. T86

T86 Actief lid

May 4, 2014
    157
    20
    18
    Dank je wel!

Vanochtend toch maar test gedaan omdat mijn menstruatie uitblijft.
    Ik had nog een test van de Kruidvat liggen maar de datum was verstreken en nog een cleurblue test met indicatie. Heb eerst getest met de Kruidvat had een roze streepje. Dus gelijk getest met cleurblue en die geeft zwanger 1-2 weken. Volgens mij berekening zou ik 4 weken en 2 dagen zwanger zijn. Ben zo ontzettend happy. Maar voelt ook vreemd, in ronde 1 al gelijk zwanger.

4. susy26

susy26 Niet meer actief

ow echt, super! even aan het idee wennen misschien..

gefeliciteerd!!! super!!

5. T86

T86 Actief lid

May 4, 2014
    157
    20
    18
    Dank je wel :)

Share This Page