Al verschillende keren meegelezen op de site,maar heb nog nooit gereageerd. Ik zal me even voorstellen, ik ben Aline en mijn man en ik hebben al een kinderwens sinds november 2005. helaas ben ik nog niet zwanger geworden. sinds september 2006 in de mmm terecht gekomen wegens tussentijdse bloedingen/ bruinverlies en onregelmatige cyclus. tot nu toe weten ze niet waar het aan ligt waarom het maar niet wil lukken. heb 4 mnd clomid geslikt,daarna nog eens 5 mnd puregon gespoten. bloedonderzoeken zien er goed uit en ook bij mijn mannetje is alles in orde. Vorig jaar ook nog een hsg onderzoek gehad,eileiders waren toegankelijk. afgelopen maandag een laparoscopie achter de rug gehad,ook dat zag er allemaal goed uit,geen verklevingen e.d. Vlgs de arts komen wij in aanmerking voor I.V.F. ,maar wij willen eerst I.U.I. proberen. Volgende maand starten we voor het eerst met I.U.I. zonder hormonen,want daar moet ik even niet aan denken. Voel me er belabberd door. het frusterende is waarom het maar niet lukt om zwanger te worden. in onze omgeving wordt iedereen maar zwanger en dat vaak binnen 3 mnd. We gunnen t iedereen van harte maar het blijft moeilijk. hopelijk kan ik hier een beetje mijn ei kwijt.. succes voor iedereen die zwanger wil worden.
Welkom Aline, Hopelijk mag je al snel hier vertellen dat je zwanger bent. Wij hebben 1,5 jaar geklust voordat ik zwanger was. We hadden besloten om na 2 jaar proberen in de mmm te gaan. Gelukkig was dit niet nodig. Meid, ik hoop echt dat je snel zwanger mag worden.
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk gaat het met iui lukken. Liefs wolly