Ik ben kim, 27 jaar, en heb een dochter van 5. Ik ben bijna 11 jaar samen met mijn man en we wonen in Culemborg. Sinds 1,5 week is mijn spiraal eruit en gaan we voor een tweede! Ik hoop dat het net zo snel gaat als de vorige keer, toen was het de 2de maand raak! Ik ga hier maar eens lekker rondneuzen, leuk! Liefs kim
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden , hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
ik heb even gekeken maar ik kan eigenlijk niet echt iets vinden van een medische afdeling. Ik heb een stoma, ruim een jaar, zijn er misschien meer mensen? Heb na de geboorte van mijn dochter noa een gronische darmontsteking gekregen, colitis, mijn dikke dram is verwijderd omik te ziek werd. Ik vond/vind het heerlijk! haha Voel me zo goed nu, maar goed, nu voor de 2de, best spannend. Inprincipe kan t allemaal, zijn er niet echt dingen die fout kunnen gaan. Moet wat meer dingen in de gaten houden zoals met voeding enzo. Ik ben benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben. Liefs kim
o vergeet nog wat... mochten jullie het leuk vinden, op www.home.versatel.nl/basbeets staat bij ´mijn verhaal´ alles beschreven.... Ga in samenwerking met stichting stomaatje (www.stomaatje.nl) een dagboek bijhouden, ook met vergelijkingen van de 2 zwangerschappen... Als het zover is natuurlijk! haha Dit ga ik bijhouden op www.stomamaatjes.hyves.nl Liefs kim