ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door aliya, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliya

aliya Nieuw lid

8 nov 2007
    1
    0
    0
    huisvrouw
    fleeuwarden
    hallo allemaal,ik ben een 37jarige alleenstaande vrouw met 2 kinderen en 3de opkomst dus.ik ben nu 24 weken zwanger en alles gaat goed op het moment,het kindje groeit goed en het hartje klopt goed,ikzelf heb geen hoge bloeddruk,wat bij mij normaal was bij de andere 2,dus ja heb niets te klagen.toch gaat de tijd snel en ja dan is het mooi als je met elkaar wat kunt voorbereiden op alles wat komen gaat he?ik heb bij de laatste bijna alle kleding weg gegeven,was niet meer van plan een kindje te krijgen,maarja god besliste anders,en ja daar moeten we maar tevreden mee zijn.ik wil graag samen met jullie herrineringen ophalen en ja me weer voorbereiden op wat komen gaat,ik sta er niet helemaal alleen voor,heb veel mensen om me heen die helpen,en ook de vader heeft zich vrijwillig ingezet om te helpen met de kinderen,dus ja alleen ben ik niet,maar ja zwaar gaat het wel worden he?en ja ben me nu een beetje aan het voorbereiden op de kledinguitzet,moet met heel veel kleding weer overnieuw beginnen,dus ja daarom was ik me even wat aan het informeren op zwangerschapsites,en kwam hier terecht en hoop met jullie er uit te komen.nou ik hoop hier met jullie veel te leren over elkaars ervaringen en ideeen van elkaar he?nou tot snel,doei doei aliya

2. Niet meer actief

welkom :D

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Welkom en succes met alles!

Groetjes Delilah

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam