Ik ben Melly, ben 23 jaar en ben getrouwd met een lieve vent En sinds 3, 4 mnd geleden hadden we zoiets van dat we met kinderen zouden willen beginnen... Maar ik wist dat dit niet zomaar zou gaan... heb namelijk vanaf mijn 15de onregelmatig menstruatieverlies dus ben ik naar de huisarts geweest en die verwees me door naar de gynaecoloog. 4 weken geleden ben ik voor het eerst naar de gynaecologie geweest. Ik kreeg een echo en een bloedonderzoek en moest na 4 wkn terugkomen (vandaag dus)...ben dus samen met mijn man naar het ziekenhuis gegaan en kregen te horen dat ik PCOS had. Mijn man schrok wel, maar ik niet zo. Ik was in die 4 weken met mijn klachten (weinig tot geen menstruatie en overgewicht)gaan surfen op het internet en stuitte al snel op PCOS... dus ik had er al een beetje rekening meegehouden. Van de gynaecoloog kreeg ik een recept voor 10 dgn Primolut (om de menstruatie op te wekken) en na deze kuur ga ik vanaf de 3de cyclusdag Clomid gebruiken. Gisteren heb ik mijn laatste pilletje Primolut ingenomen en nu is het wachten op de menstruatie... ik heb wel vandaag buikpijn...dus Maar ja Ik heb ook een account op de babyboomsite en nu ook hier.... Greetzzz Melly
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk gaat het lukken via deze weg. Liefs wolly
Hey Melly Ik zit ook op babyboom maar onder een andere naam Marianne24 Welkom hier en veel klets plezier hier Op deze forum heet ik tijgertje23 Ik zit hier al wel een tijdje Liefs Tijgertje23