Hallo allemaal, Een tijdje geleden zat ik zeer regelmatig op dit forum. Vooral om mee te lezen en af en toe om zelf iets te posten. Maar door allerlei drukte en doordat ik het zwanger willen worden een tijdje helemaal uit mijn hoofd wilde zetten, ben ik hier een behoorlijke poos niet geweest. Dus ik dacht dat het misschien een goed idee was om me even opnieuw voor te stellen: Ik ben Alja, 25 jaar en ik woon in een klein dorpje in de provincie Groningen. Nadat mijn man en ik 15 maanden heel hard aan het 'oefenen' zijn geweest ben ik eindelijk zwanger van ons eerste kindje! Ik verwacht dus dat ik de komende tijd hier veel te vinden zal zijn, want ik heb natuurlijk een heleboel vragen. Groetjes Alja.
Alja: Meid, gefeliciteerd ! Wat hartstikke fijn voor je dat je nu, na al die maanden van spanning, zwanger bent, geweldig nieuws ! Lekker genieten en we zullen je dus wel vaker op deze site zien
Gefeliciteerd Elanor! Leuk zeg, dat je uit de Provincie Groningen komt; ik kom uit de stad Groningen! Liefs, Lise