Hoi, Ben weer terug van weggeweest. Beetje wezen rondkijken op het forum welke topics er ook alweer allemaal zijn en stuit nu ook op deze. We hebben onlangs besloten voor een tweede kindje te gaan en nu zit ik als ware te wachten op mijn menstruatie na de 1e ronde.. We gebruiken al sinds najaar 2016 condooms, dus geen pil etc (september 2016 bevallen van een zoontje). Bijna 2 dus en zelf zijn we 28 en 29. Het duurt lang! Normaal zit ik op zo'n 33 a 34 dagen en vandaag al op 37. 20 juni en vanmorgen een test gedaan en allebei negatief.. Nu ben ik realistisch genoeg dat zwanger worden vaak wel even op zich laat wachten, maak me geen illusies en ga niet op zaken vooruit lopen, maar het afwachten nu wanneer nu eindelijk mn menstruatie doorbreekt vind ik 3x niks merk ik :/.. Normaal duurt het nooit zo lang nl. Ben benieuwd wat het deze x zal worden en wanneer (en of, want het moet je ook gegeven zijn) ik weer zwanger zou mogen worden. Ineens zo'n lange cyclus vind ik in ieder geval nu even niks. Ik vind het weer spannend merk ik, haha ! Tussendoor ook nog een blaasontsteking gehad, dus wellicht heeft dat ook wel invloed gehad. Wie zit nu ook een beetje in de 1e a 2e ronde? Of hier ervaringen met langere cyclus en toch zwanger? Als ik dan over tijd ben, niet zwanger, word ik liever gewoon ff ongesteld. Weet je m dat er weer een nieuwe cyclus is. Ik heb er wel echt zin in en ben benieuwd wanneer en of ons avontuur dit keer positief eindigt! Vind het wel fijn om een beetje te gaan kletsen/ sparren, dus wellicht kan dat hier wel mooi!