Hallo allemaal, Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Wendy, 33 jaar en ga 1 juni trouwen! Ik ben in januari gestopt met de pil en na het ontpillen mijn lichaam proberen te begrijpen Ik weet nog niet wat mijn normale cyclus is, want na de eerste natuurlijke ongi zit ik nu al op dag 48 van mijn cyclus... Geduld is een schone zaak! En ach, ik ben net begonnen dus ga me eerst lekker op mijn bruiloft focussen! Succes allemaal! Groetjes, Wendy
Hoi naamgenoot, Van harte welkom hier en van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Leuk he, al die voorbereidingen? En veel succes met de cyclus, hopelijk komt die weer snel op gang! Enne... tsss, ze heeft ook nog hetzelfde plaatje als ik (jij wist zeker ook dat dit het vriendinnetje van Peter Pan is... inderdaad: ook een Wendy ). Groetjes, Wendy
Dank je wel, naamgenoot Ja, de voorbereidingen voor de bruiloft zijn geweldig! Ik heb er zo'n zin in!!! Grappig dat ik hetzelfde plaatje heb uitgekozen! Daar komt immers onze naam oorspronkelijk vandaan Groetjes, Wendy
Hoi Wendy, Spannend dat zwanger worden en afwachten om wel of niet ongesteld te worden. Mijn cyclus was de kluts ook helemaal kwijt na al die jaren aan de pil te zijn geweest. Gelukkig ging zwanger worden wel erg makkelijk. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Vandaag heb ik het hartje zien kloppen en dat heeft me wel erg gerust gesteld. Succes en ook met de voorbereiding van je huwelijk. Ciao Marjolein
Hoi Marjolein, Ja, spannend is het zeker! Hoe was jouw cyclus na het ontpillen dan? Want bij het ontpillen duurde het 80 dagen voordat mijn eerste natuurlijke menstruatie kwam (half maart) en sindsdien wacht ik nog steeds op mijn 2e natuurlijke menstruatie.... Hopelijk komt het snel, want ik zit nu al op dag 52. Ben benieuwd hoe het bij jou zit
van harte gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk veel plezier bij de voorbereidingen en suk-6 met zwanger raken
Dank jullie wel allemaal! Volgens FF heb ik 1 mei mijn eisprong gehad en zou ik 16 mei ongi worden. Maar ik kon niet wachten met testen en heb gisteren (en vandaag!) getest en..... 2 streepjes! Dus ik ben zwanger! Ik ga over een paar dagen nog testen met CB om het zeker te weten, heb nu met ander merk getest. Gek idee, he? Gelukkig zul je nog niets zien als ik over 2,5 week ga trouwen Ik wil het natuurlijk nog voor mezelf en mijn verloofde houden Ga nu maar gelijk bij andere topics op dit forum kijken. Meiden, allemaal heeeeeeel veel succes met zwanger worden!!!
wat ontzettend leuk Wendy!! Wat een vrolijk nieuws allemaal!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap én bruiloft!! Echt super! Groetjes van Tijgertje