Hoewel ik ergens al een topicje had staan en het eigenlijk daarbij wilde laten, merk ik dat ik al dagen meelees, dus ik ga me toch maar even voorstellen Ik ben Suzanne, 23 jaar. Mijn vriend en ik willen allebei heel graag kinderen, maar willen officieel nog even wachten totdat we een ruimer (koop)huisje hebben. Maar, een paar maanden geleden dacht ik écht dat ik per ongeluk zwanger was geraakt. Echt, ik was er bijna van overtuigd. Niet dus. En ik realiseerde me dat ik echt baalde als een stekker, ik was zelf een beetje verdrietig om mijn "verlies". Sindsdien hoop ik dus elke maand stiekem dat ik per ongeluk zwanger ben geraakt ja best stom, ik weet het. Het rare is ook dat ik nu regelmatig de pil (bijna) vergeet terwijl ik m altijd heel netjes slikte... Maargoed. Voorlopig moet ik het doen met jullie mooie, leuke, grappige, onzekere, vrolijke en verdrietige verhalen. Ik leef en lees mee! Groetjes Suzanne
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Hopelijk kunnen jullie snel aan de klus voor een mooi beebje Liefs wolly
Welkom! Ik hoop voor je dat de knoop gauw doorgehakt wordt. Ik herken het wel een beetje hoor! Succes iig Elmo
Ik herken dat erg goed.. Mijn vader tegen mijn vriend... Als ze niet wilde dat ze zwanger raakte dan had ze heus wel trouw haar pil geslikt BTW: Succes en welkom
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Hopelijk wordt de knoop gauw doorgehakt en kunnen jullie ook beginnen. Ik wens je alvast veel succes met zwanger worden. Liefs Hummel.