Hoi allemaal, Ik ben Priscilla, 24 jaar en sinds oktober ben ik gestopt met de pil. Daarna tot eerste kerstdag moeten wachten tot ik ongesteld werd voor de eerste keer (na het stoppen van de pil bedoel ik dan ), leuk kerstkadootje dus... En nu zitten we inmiddels in ronde 3 voor een eerste kindje. Deze keer ook voor het eerst een mooie cyclus van 29 dagen, dus ik kan de boel nu goed in de gaten gaan houden Ik lees hier al een paar maanden met veel plezier mee en iedere dag kom ik even gluren of er alweer nieuwe meiden zwanger zijn en zelf hoop ik natuurlijk ook snel in het rijtje thuis te mogen horen, hoewel we geen haast hebben hoor, maar het zou wel erg leuk zijn Nu eindelijk maar eens lid geworden, omdat me dat toch wel leuker lijkt dan alleen maar meelezen. Verder zou ik niet weten wat ik over mezelf moest vertellen Sinds december hebben we eindelijk een eigen huisje en woon ik dus samen en samen hebben we 2 honden en 2 grasparkietjes. Voor de nieuwsgierigen werk ik met veel plezier op een dagbesteding voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapten Nou... als er nog vragen zijn dan roepen jullie uiteraard maar Groetjes Priscilla.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dank je en dat lees plezier komt wel goed, want ik lees hier voor mn gevoel al een eeuwigheid mee Ik was alleen nog niet aangemeld, dus dat werd eens tijd he