Hallo allemaal, Ik wou me ff voorstellen. Mijn naam is Marloes en ik ben 25 jaar oud. Woon al 8 jaar samen met mijn lieve vriend en we vonden het toch wel een keer tijd worden om samen een kleine te krijgen. July 2007 ben ik gestopt met de pil maar tot nu toe wil het nog niet lukken. Dus vandaar maar op dit forum aangemeld om gewoon lekker van me af te kletsen Liefs Marloes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
[ hoi bij mij duurden het twee jaar voordat ik zwanger werdt. ik heb nu een zoontje van bijna twee. en ben bezig met de tweede. gewoon gedult hebben komt heus wel en als het nog langer duurt kan je altijd een onderzoek laten doen heb ik toen gedaan en er was niks mis met me. je cyclus goed in de gaten houden. en dan komt het wel goed. nou hopen dat het snel raak is. groeten jolanda
hey marloes mijn wijze oma zei altijd: geduld is een schone zaak hahaha. ja gelijk zal ze wel hebben gehad, maar het is best lastig he? nou iig heel veel succes met zwanger worden liefs caro