Hallo allemaal, allereerst wil ik mij even voorstellen. Ik ben Sandra en ben 23 jaar. Ik ben er sinds zondag achter gekomen dat ik zwanger ben. Door de pil heen, want die slikte ik altijd netjes. Ik ben er eigenlijk heel erg blij mee, maar mijn vriend wil het nog niet. Ik heb het daar erg moeilijk mee en vooral de stress om wat hij uiteindelijk gaat besluiten. Ik wil hem namelijk niet kwijt. Misschien dat iemand hetzelfde meemaakt of meegemaakt heeft en tips voor mij heeft.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is miss even wennen voor je vriend hopelijk draait hij snel bij zodat jullie samen van de zwangerschap kunnen genieten. Liefs wolly
welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap je vriend moet er vast net als jij aan het idee wennen, is natuurlijk wel een verantwoordelijkheidsgevoel wat mee speelt, maar als je vriend van je houdt zal hij je vast niet lang laten stressen, sterkte.
Ik ben ook nieuw hier. Waarschijnlijk moet je vriend even wennen aan het idee. Hij wil jou toch ook niet kwijt ?.. Niet te druk maken hoor ! Lekker gaan genieten van deze byzonderen gebeurtenis.
hey je moet doen wat je gevoel je zegt. zoals ze zeggen als je vriend heel veel van je houd blijft hij bij je en zet hij je niet onder druk. en aanvaard hij je keuze wat die keuze ook is.
gefeliciteerd met je zwangerschap...kijk uit met de beslissing, het is namelijk ook jou kindje! succes!